2127LC_ТЕНДЕР НА ЗАКУПІВЛЮ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ У СФЕРІ БІЗНЕСУ ТА РОЗРОБКИ БІЗНЕС-ПЛАНІВ

2127LC_ТЕНДЕР НА ЗАКУПІВЛЮ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ У СФЕРІ БІЗНЕСУ ТА РОЗРОБКИ БІЗНЕС-ПЛАНІВ

Товариство Червоного Хреста України (далі – «Організатор») оголошує тендер на закупівлю освітніх послуг у сфері бізнесу та розробки бізнес-планів.

КІНЦЕВИЙ ТЕРМІН ПРИЙМАННЯ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ від учасників:  до 18:00 18.08.2025 

ЦІНОВІ ПРОПОЗИЦІЇ ПРИЙМАЮТЬСЯ НА ЗАХИЩЕНУ ЕЛЕКТРОННУ АДРЕСУ: tender.committee@redcross.org.ua

Подання документів шляхом надання посилань на мережеві сховища (наприклад, Google Drive, Dropbox тощо) не допускається. Такі пропозиції будуть вважатися такими, що не відповідають вимогам тендеру, і не розглядатимуться.

Вимоги до оформлення теми Листа від учасника з ціновою пропозицією.

У темі листа має бути зазначено: №2127LC. НАЗВА УЧАСНИКА. Закупівля освітніх послуг у сфері бізнесу та розробки бізнес-планів.  У випадку, якщо розмір вкладень перевищує 25 мб, пропозицію необхідно розділити на кілька електронних листів та вказати в темі листа «№2127LC. НАЗВА УЧАСНИКА. Закупівля освітніх послуг у сфері бізнесу та розробки бізнес-планів_ЧАСТИНА 1, ЧАСТИНА 2» і т.д.

У разі недотримання вимог щодо оформлення теми листа Тендерний Комітет залишає за собою право не відкривати такий лист та не приймати його до розгляду.

Копії документів подаються Учасником окремими файлами у форматі .pdf. Назва кожного документу повинна бути короткою, але відповідати його вмісту. Цінова пропозиція має бути надана відповідно до встановлених форм та складу документів. Всі копії будь-яких документів, що включаються в цінову пропозицію, мають бути обов’язково завірені підписом Учасника, а якщо Учасником є юридична особа, то печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи.

Детальна інформація та документи для участі:
ЗАПИТ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ
ДОДАТОК №2
ДОДАТОК №3
ДОДАТОК №4