2201_ІР_ТЕНДЕР НА ЗАКУПІВЛЮ РОБІТ З КАПІТАЛЬНОГО РЕМОНТУ СИСТЕМИ ВОДОПОСТАЧАННЯ В С. БАБИНЦІ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛ

2201_ІР_ТЕНДЕР НА ЗАКУПІВЛЮ РОБІТ З КАПІТАЛЬНОГО РЕМОНТУ СИСТЕМИ ВОДОПОСТАЧАННЯ В С. БАБИНЦІ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛ

Товариство Червоного Хреста України (далі – «Організатор») оголошує тендер на закупівлю робіт з капітального ремонту системи водопостачання в с. Бабинці Бучанського району Київської обл.

КІНЦЕВИЙ ТЕРМІН ПРИЙМАННЯ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ від учасників: «16» вересня 2025 року.

ЦІНОВІ ПРОПОЗИЦІЇ ПРИЙМАЮТЬСЯ НА ЗАХИЩЕНУ ЕЛЕКТРОННУ АДРЕСУ: tender.committee@redcross.org.ua

Подання документів шляхом надання посилань на мережеві сховища (наприклад, Google Drive, Dropbox тощо) не допускається. Такі пропозиції будуть вважатися такими, що не відповідають вимогам тендеру, і не розглядатимуться.

Вимоги до оформлення теми Листа від учасника з ціновою пропозицією.

У темі листа має бути зазначено: №2201_ІР_Капітальний ремонт системи водопостачання. НАЗВА УЧАСНИКА. Закупівля робіт з капітального ремонту системи водопостачання в с. Бабинці Бучанського району Київської обл.

У випадку, якщо розмір вкладень перевищує 25 мб, пропозицію необхідно розділити на кілька електронних листів та вказати в темі листа №2201_ІР_Капітальний ремонт системи водопостачання. НАЗВА УЧАСНИКА. Закупівля робіт з капітального ремонту системи водопостачання в с. Бабинці Бучанського району Київської обл. _ЧАСТИНА 1, ЧАСТИНА 2» і т.д.

Копії документів подаються Учасником окремими файлами у форматі .pdf. Назва кожного документу повинна бути короткою, але відповідати його вмісту. Цінова пропозиція має бути надана відповідно до встановлених форм та складу документів. Всі копії будь-яких документів, що включаються в цінову пропозицію, мають бути обов’язково завірені підписом Учасника, а якщо Учасником є юридична особа, то печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи.

Детальна інформація та документи для участі:
ЗАПИТ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ, ДОДАТОК №1
ДОДАТОК №2
ДОДАТОК №3
ДОДАТОК №4
ДОДАТОК №5