Люди, які потребують психосоціальної підтримки, можуть звернутися на «гарячу лінію» Українського Червоного Хреста

Люди, які потребують психосоціальної підтримки, можуть звернутися на «гарячу лінію» Українського Червоного Хреста

В рамках роботи Загальнонаціонального Інформаційного центру Товариства Червоного Хреста України можна отримати допомогу професійних психологів.

На лінії працюють спеціалісти, які надають консультації, здійснюють супровід або перенаправляють людину до іншого фахівця у разі потреби.

Особливо збільшилась кількість звернень за психосоціальною підтримкою від початку війни в Україні. Лише за 2022 рік зареєстровано майже 1000 дзвінків. Найбільше на лінію звертаються ті, хто постраждав через обстріли чи окупацію, самотні люди похилого віку, родичі військових або зниклих без вісти людей.

Отримати психосоціальну підтримку може кожен, хто цього потребує, звернувшись до інформаційного центру за номером: 0 800 332 656. Для з’єднання з психологом оберіть цифру 2 у меню.

Також, якщо ви звертаєтесь з інших питань і потребуєте підтримки, оператор з’єднає вас із відповідним фахівцем.

Якщо ви відчуваєте, що декількох стандартних консультацій недостатньо, ви можете попросити про супровід, але це базова підтримка. Якщо психолог визначає, що ви потребуєте більш тривалої допомоги, він може порадити звернутися до психолога або психотерапевта.

Графік роботи Інформаційного центру: з понеділка по п’ятницю, з 09:00 до 18:00. Дзвінки з номерів українських мобільних операторів безоплатні та повністю конфіденційні.

Також ви можете залишити звернення на пошту: national@redcross.org.ua.

Інформаційний центр Українського Червоного Хреста надає інформацію щодо роботи місцевих організацій, це кнопка 1 у меню та програм допомоги від Товариства Червоного Хреста України. Наприклад, натиснувши кнопку 3, ви можете звернутись на лінію відновлення родинних зв’язків (служби розшуку).

 

Share this post