«Западають у душу дзвінки, коли люди дякують за підтримку волонтерів»

«Западають у душу дзвінки, коли люди дякують за підтримку волонтерів»

«Западають у душу ті дзвінки, де люди просять елементарної допомоги та висловлюють величезну подяку за підтримку від наших волонтерів», – ділиться волонтерка Львівської обласної організації Товариства Червоного Хреста України Ярина Юричко.

23-річна активістка, юрист за фахом, у Червоному Хресті України до початку карантину займалася психосоціальною підтримкою людей, допомагаючи дітлахам, літнім людям. Через цікавість до цього виду діяльності Ярина одразу погодилась долучитися оператором до гарячої лінії.

На початку спалаху COVID-19 соціальними службами Львівської області була створена гаряча лінія для підтримки місцевих жителів на час самоізоляції. Та вже у кінці березня вона розширилася, стала багатоканальною, що дало можливість одночасно працювати 4 операторам і охопити більше звернень від громадян. Так, за період з 20 березня по 8 травня було прийнято 11567 дзвінків!

«Я працюю з дому, по 4 години ввечері через день. За одну зміну в середньому буває близько 30 дзвінків». Ярина наголошує, що емоційно важко було лише на початку роботи, коли адаптувалась до різних людей з різними проханнями про допомогу: «Це все люди, всі ми різні і у кожного є свої потреби». На гарячій лінії червонохрестовці щодня опрацьовують різні звернення мешканців про допомогу і спільно з соціальними службами намагаються надати підтримку кожному.

«Одна бабуся мене дуже вразила, коли ввечері зателефонувала і стурбованим голосом попросила привезти їй свічку чи вкрутити лампочку, бо вона сама вдома і боїться темряви, – розповідає Ярина. – Наступного дня я дізналася, що бабусі допомогли наші волонтери. Для мене це була радісна новина». Саме такі прості речі мотивують волонтерів й надалі виконувати свою роботу. «Я певний час дивувалася, що мені телефонували, щоб висловити подяку за доставлені продукти чи організовану підтримку для самотніх людей, а не з проханням допомогти. Це свідчить про те, що наша діяльність важлива і корисна для людей!» Волонтерка продовжує чергувати на гарячій лінії у своїй області, мріє по закінченню карантину стати інструктором з першої психологічної допомоги і продовжувати допомагати й надалі людям.

Нагадуємо, що всі інші регіони країни можуть отримати відповіді щодо діяльності Червоного Хреста України, в тому числі під час спалаху коронавірусної інфекції, за контактним номером інформаційного центру ? ? 0 800 332 656.

Share this post