Запуск серії тренінгів з налагодження механізму зворотного зв’язку та надання інформації постраждалому населенню для організацій Українського Червоного Хреста
Постійний діалог зі спільнотами є вкрай важливим для забезпечення цільової та своєчасної допомоги постраждалому населенню, а співробітники та волонтери Українського Червоного Хреста відіграють першочергову роль у налагодженні цього процесу. Для підтримки цієї важливої діяльності, Відділ залучення спільнот та відкритості Українського Червоного Хреста розпочав серію тренінгів із залучення спільнот “Механізм зворотного зв’язку” та “Інформація як допомога” для організацій всіх рівнів Українського Червоного Хреста. Учасники, які представляють різні напрямки роботи, будуть навчатися способам та методам збору, аналізу та реагування на зворотний зв’язок. Вони також відпрацьовуватимуть найкращі практики надання необхідної, своєчасної та дієвої інформації та налагодження двосторонньої комунікації зі спільнотами загалом. Результатами тренінгу стане встановлення або адаптація вже наявних каналів зворотного зв’язку на місцях, а також підсилення інформування спільнот.
Чотири пілотні області, а саме Івано-Франківська, Кіровоградська, Тернопільська та Херсонська вже відвідали тренінги з механізму зворотного зв’язку та інформації як допомоги у липні 2024 року. Всі 60 учасників отримали робочі зошити для практичного відпрацювання знань, що передбачає зворотний зв’язок від тренерів щодо виконаної роботи.
Завдяки таким ініціативам, Український Червоний Хрест стає ще більш надійним партнером для спільнот, забезпечуючи своєчасну допомогу тим, хто її найбільше потребує.
Ми поруч.