2338NM_ТЕНДЕР НА ЗАКУПІВЛЮ СУВЕНІРНОЇ ПРОДУКЦІЇ З МЕТОЮ УКЛАДЕННЯ РІЧНОЇ УГОДИ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПОТРЕБ ТЧХУ

2338NM_ТЕНДЕР НА ЗАКУПІВЛЮ СУВЕНІРНОЇ ПРОДУКЦІЇ З МЕТОЮ УКЛАДЕННЯ РІЧНОЇ УГОДИ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПОТРЕБ ТЧХУ

Товариство Червоного Хреста України (далі – «Організатор») оголошує тендер на закупівлю сувенірної продукції з метою укладення річної угоди для забезпечення потреб ТЧХУ.

Учасники, для повноцінної участі у процедурі закупівлі, ОБОВ’ЯЗКОВО повинні надати:
– по окремих позиціях — фізичний (живий) зразок товарів,
– по інших позиціях — фотоматеріали (фото) запропонованої продукції.
Перелік позицій, за якими необхідно надати зразки та/або фотоматеріали, наведено в Додатку №4.
Взірці приймаються за адресою м. Київ, вул. Ділова, буд. 3, Національний Комітет Товариства Червоного Хреста України. Їх ненадання є підставою для відхилення пропозиції як такої, що не відповідає умовам закупівлі.
Кінцева дата прийняття взірців  28.10.2025р. 18:00.
Надані зразки будуть повернуті постачальнику після завершення цієї закупівлі.

КІНЦЕВИЙ ТЕРМІН ПРИЙМАННЯ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ від учасників: «28» жовтня 2025 року.

ЦІНОВІ ПРОПОЗИЦІЇ ПРИЙМАЮТЬСЯ НА ЗАХИЩЕНУ ЕЛЕКТРОННУ АДРЕСУ: tender.committee@redcross.org.ua

Подання документів шляхом надання посилань на мережеві сховища (наприклад, Google Drive, Dropbox тощо) не допускається. Такі пропозиції будуть вважатися такими, що не відповідають вимогам тендеру, і не розглядатимуться.

Вимоги до оформлення теми Листа від учасника з ціновою пропозицією.

У темі листа має бути зазначено: «2338NM. НАЗВА УЧАСНИКА. Тендер на  закупівлю сувенірної продукції з метою укладення річної угоди». 

У випадку, якщо розмір вкладень перевищує 25 мб, пропозицію необхідно розділити на кілька електронних листів та вказати в темі листа «2338NM. НАЗВА УЧАСНИКА. Тендер на  закупівлю сувенірної продукції з метою укладення річної угоди _ЧАСТИНА 1, ЧАСТИНА 2» і т.д.

Копії документів подаються Учасником окремими файлами у форматі .pdf. Назва кожного документу повинна бути короткою, але відповідати його вмісту. Цінова пропозиція має бути надана відповідно до встановлених форм та складу документів. Всі копії будь-яких документів, що включаються в цінову пропозицію, мають бути обов’язково завірені підписом Учасника, а якщо Учасником є юридична особа, то печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи.

Детальна інформація та документи для участі:
ЗАПИТ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ
ДОДАТОК №1

ДОДАТОК №2
ДОДАТОК №3
ДОДАТКИ №4, №5, №6
ДОДАТОК №7
ДОДАТОК №8