1894/1895LC_ТЕНДЕР НА ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНИХ НАВЧАЛЬНИХ КУРСІВ “ОСНОВИ HR/РЕКРУТИНГ” ТА “BAS БУХГАЛТЕРІЯ (ПОЧАТКОВИЙ РІВЕНЬ)”
Товариство Червоного Хреста України (далі – «Організатор») оголошує тендер на закупівлю послуг щодо організації та реалізації професійних навчальних курсів “Основи HR/Рекрутинг” та “BAS бухгалтерія (початковий рівень)” в рамках програми «Перезавантаження: розширення можливостей для працевлаштування» з метою реінтеграції на ринку праці України вразливих верст населення.
КІНЦЕВИЙ ТЕРМІН ПРИЙМАННЯ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ від учасників: «29» квітня 2025 року.
ЦІНОВІ ПРОПОЗИЦІЇ ПРИЙМАЮТЬСЯ НА ЗАХИЩЕНУ ЕЛЕКТРОННУ АДРЕСУ: tender.committee@redcross.org.ua
Подання документів шляхом надання посилань на мережеві сховища (наприклад, Google Drive, Dropbox тощо) не допускається. Такі пропозиції будуть вважатися такими, що не відповідають вимогам тендеру, і не розглядатимуться.
Вимоги до оформлення теми Листа від учасника з ціновою пропозицією.
У темі листа має бути зазначено: №1894/1895LC. НАЗВА УЧАСНИКА.Навчальні курси HR/Рекрутер, Бухгалтерія BAS.
У випадку, якщо розмір вкладень перевищує 25 мб, пропозицію необхідно розділити на кілька електронних листів та вказати в темі листа: «№1894/1895LC.НАЗВА УЧАСНИКА.Навчальні курси HR/Рекрутер, Бухгалтерія BAS _ЧАСТИНА 1, ЧАСТИНА 2» і т.д.
Копії документів подаються Учасником окремими файлами у форматі .pdf. Назва кожного документу повинна бути короткою, але відповідати його вмісту. Цінова пропозиція має бути надана відповідно до встановлених форм та складу документів. Всі копії будь-яких документів, що включаються в цінову пропозицію, мають бути обов’язково завірені підписом Учасника, а якщо Учасником є юридична особа, то печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи.
Детальна інформація та документи для участі:
ЗАПИТ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ, ДОДАТКИ №1, №2
ДОДАТОК №3
ДОДАТОК №4