Конкурс на місцеву закупівлю ноутбуків

Конкурс на місцеву закупівлю ноутбуків

м. Київ                                                                                        «22» липня 2019 р.

 

ЗАПИТ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ

   (далі – „Запит”)

 

Товариство Червоного Хреста України (далі – «ТЧХУ») оголошує конкурс на місцеву закупівлю ноутбуків.

Дана закупівля необхідна для забезпечення реалізації статутної діяльності.

 

Технічні вимоги до продукції

Назва Кількість Додаткова інформація
1. Ноутбук

«А бренду»

6 Подробиці у додатку 1 та додатку 2 до цього запиту

 

 

Кваліфікаційні вимоги до учасника

 

Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам
Право на здійснення підприємницької діяльності з відповідністю КВЕДам –     Копія свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, в якому зазначаються основні види діяльності

–     Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників єдиного податку (для зареєстрованих з 01.01.2014 року), або довідки з податкового органу про обрання системи оподаткування

Термін поставки товару: липень-серпень 2019 р.

Можливе додаткове замовлення протягом 2019 року

Інша інформація:

  • Валютою тендерної пропозиції є гривня. Розрахунки здійснюватимуться у національній валюті України на розрахунковий рахунок постачальника.
  • Оплата здійснюється за системою 50% передплати після отримання рахунку та 50% постоплаті по факту отримання продукції та підписання відповідних накладних протягом 3-х банківських днів.
  • Покупець має право змінювати обсяг закупівлі Товару залежно від реального фінансування видатків та/або виробничої потреби Покупця.
  • Будь – яке посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника в даній документації застосовується із виразом «або еквівалент».
  • У разі відмінності запропонованого Учасником товару від того, що вказаний в технічному завданні (додаток 1), рішення про допустимість такого відхилення приймається тендерним комітетом.

Склад цінової пропозиції:

  1. Цінова пропозиція у формі додатку 1 до цього запиту;
  2. Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам;
  3. Також, просимо додати до Вашої тендерної пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи, тощо).

Запитання щодо цінової пропозиції надсилайте на адресу: zakaz@redcross.org.ua до 25.07.2019 року.

 

Підписанням та поданням своєї цінової пропозиції учасник погоджується з наступним:

  • участь у закупівлі послуг пов’язаних осіб або ж змова учасників місцевої закупівлі послуг забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Організації;
  • пропозиція може бути відхилена, та/або договір може бути розірваний, якщо є будь-які докази, що підписання договору або виконання договору включають в себе хабарництво або будь-які інші незаконні дії;
  • учасник самостійно одержує всі необхідні документи, пов’язані з поданням його тендерної пропозиції, та несе всі витрати на їх отримання;
  • учасник не використовує працю дітей, забезпечує гідні умови праці та соціальні права, а також дотримується екологічних норм.

 

Цінові пропозиції приймаються за адресою:

Україна 01004, місто Київ, вул. Пушкінська буд. 30.

або на електронну пошту zakaz@redcross.org.ua

до 30.07.2019 року до 14:00.

Методика обрання переможця конкурсу (процедури місцевої закупівлі). Спочатку серед поданих цінових пропозицій Тендерним комітетом відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Запиті. З відібраних цінових пропозицій Комітетом обирається пропозиція з найнижчою ціною та постачальник/виконавець, який подав таку цінову пропозицію, оголошується переможцем процедури місцевої закупівлі.

Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться, протягом 3 робочих днів з дати розгляду цінових пропозицій з можливістю подовження цього строку за необхідності письмового уточнення інформації та погодження партнерів, що фінансують діяльність     , не більше ніж на 7 днів. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 3 (трьох) робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом розміщення інформації на сайті Товариства або розсилки повідомлення по e-mail.

Укладання договору: Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту цінової пропозиції переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі. Зміни до договору про закупівлю оформлюються в такій самій формі, що й договір про закупівлю, а саме у письмовій формі шляхом укладення додаткової угоди до договору. У разі відмови переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації, замовник відхиляє цінову пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії цінової пропозиції яких ще не минув.

Голова тендерного комітету                                                                                М.І.Доценко

 

 

Додаток 1

Форма пропозиції, яка подається Учасником на фірмовому бланку.

Учасник не повинен відступати від даної форми

Пропозиція

(Назва Учасника), надає свою пропозицію щодо участі у закупівлі комп’ютерного обладнання та приладдя (різне)                                                                                                       (заповнити таблицю)

Відомості про підприємство Повне найменування учасника – суб’єкта господарювання
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ або реєстраційний номер облікової картки платника податків
Реквізити (адреса – юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів, e-mail, розрахунковий рахунок)
Вартість пропозиції Учасник вказує загальну вартість предмету закупівлі в гривнях цифрами та прописом без ПДВ та з урахуванням ПДВ (якщо таке застосовується).
Термін поставки товару ______ 2019 року
Відомості про особу (осіб), які уповноважені представляти інтереси Учасника (Прізвище, ім’я, по батькові, посада, контактний телефон).

ВАРТІСТЬ ПРОПОЗИЦІЇ

(заповнити таблицю)

Найменування товару Кількість Ціна за одиницю

(з врахуванням відповідного

до системи оподаткування податку)

 грн.

 

 

 

Всього

грн.

1 Ноутбук «А бренду» (рекомендовано Dell, HP):

–     діагональ екрану: 12,5-14’’ (1920*1080) Full HD матовий,

–     процесор не менше: Intel Core-i3 (i5) (7-8gen)

–     тип відеокарти: дискретна (AMD, Nvidia)

–  тип накопичувача: обов’язково SSD 256 ГБ (можливо додатково HDD 1 ТБ)

–  порти: не менше 3 USB типів 2.0 і 3.0

–  обсяг оперативної пам’яті: 8 -16 Гб

–  вага рекомендована: 1,0-1,6 кг

–  підтримка бездротових інтерфейсів: WiFi, Bluetooth

–  наявність веб-камери;

–     HDMI вихід;

–     бажана наявність встановленої операційної системи Windows 10 PRO;

Офіційне гарантійне обслуговування протягом не менш ніж 12 міс.

6    

Примітка: вартість одиниці продукції та загальну вартість пропозиції потрібно заповнювати у гривнях, зазначаючи цифрове значення, яке має не більше двох знаків після коми.

Вартість пропозиції учасника включає доставку готової продукції на склад Замовника за адресою: 01004, м. Київ, вул. Пушкінська, 30.

Ознайомившись з документацією ми маємо можливість і погоджуємось забезпечити товарами відповідної якості, в необхідній кількості та в установлені замовником строки за умови ___% передплати.

Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі надані пропозиції, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.

Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи

підприємства/фізичної особи, завірені печаткою                _____________(___________)

 (у разі наявності).                                                                                          мп                      

                                                                                                       

 

Додаток 2

 

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ

(надається на бланку учасника за наявності)

Вивчивши всі вимоги Замовника, учасник _________________________ (назва учасника) підтверджує, що запропонований товар відповідає якісним та технічним характеристикам Замовника, є новим, без зовнішніх пошкоджень, не брудний, не битий. Товар постачається в належному для такого виду товару оригінальній упаковці з необхідними реквізитами виробника; упаковка ціла та непошкоджена та забезпечить зберігання товару всередині неї та безпеку транспортування.

Вимоги до якості: Товари, що постачаються, мають необхідні копії сертифікатів якості виробника, реєстраційне посвідчення або інший подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, оформлений відповідно до вимог законодавства  України

Не допускається нанесення на товар будь-якої символіки, політичної реклами чи букв, символів, позначок, тощо, окрім найменування виробника і моделі виробу, а також інформації, пов’язаної з виготовленням такого товару, номер, дата виробництва тощо, а також написів, погоджених Замовником.

До кожного товару додається інструкція користувача, формуляр виробу та гарантійний талон.

Доставка та розвантаження товару здійснюється за рахунок Учасника не пізніше 3 робочих днів після отримання відповідної заявки за адресою Замовника: 01004, м. Київ, вул. Пушкінська, 30.

 

Посада, прізвище, ініціали,

підпис уповноваженої особи

підприємства/фізичної особи,                                                 _____________(___________)

завірені печаткою (у разі наявності).                                                                      мп

Share this post