1 млн українців звернулись на гарячу лінію Українського Червоного Хреста
З 24 лютого 2022 року гаряча лінія Українського Червоного Хреста працює у постійному режимі, щодня надаючи оперативну інформаційну та психологічну підтримку населенню.
“До нашої лінії звертаються з найрізноманітнішими питаннями. Оператори не лише надають повну інформаційну підтримку, а й готові надати першу психологічну допомогу у разі потреби”, — зазначає Марія Назарко, начальниця інформаційного центру Українського Червоного Хреста.
З початком повномасштабного вторгнення гаряча лінія значно розширила спектр своїх послуг. Оператори не лише опрацьовують звичні запити, але й надають допомогу з питань психосоціальної підтримки, консультують щодо фінансових програм, гуманітарної допомоги, різноманітних проєктів, сервісів та діяльності Українського Червоного Хреста, а також приймають звернення, пов’язані з пошуком зниклих осіб. Крім того, проводять моніторингові дзвінки та соціальні опитування.
На відміну від стандартних «ліній довіри», гаряча лінія Українського Червоного Хреста вирізняється своєю багатопрофільністю. Кожен запит розглядається індивідуально, і оператори роблять усе можливе, щоб людина отримала відповідь або була скерована до відповідних фахівців.
У середньому оператор гарячої лінії за день опрацьовує до 100 вхідних дзвінків. Частина з них надійшла через інформаційний центр та Єдину ветеранську лінію, створену у квітні 2024 року спільно з Міністерством у справах ветеранів України. Зокрема єдина ветеранська лінія надає підтримку ветеранам, їхнім родинам та родинам загиблих воїнів.
Гаряча лінія Українського Червоного Хреста працює щодня з 09:00 до 18:00. За номером 0 800 332 656 ви можете отримати консультацію або психоемоційну підтримку. Також на лінії працює спеціаліст зі служби розшуку, який допомагає у пошуку зниклих безвісти. Усі дзвінки безкоштовні.
Ми завжди поруч, щоб допомогти!