На Кіровоградщині для команди «Догляд вдома» відбувся тренінг про важливість зворотнього звʼязку від отримувачів допомоги
Розвиток організації — важлива складова, адже завдяки руху вперед, організація збагачується, набирає досвід і головне — вдосконалює свою діяльність, щоб ще більшій кількості людей якісно допомагати.
Так, для волонтерів і соціальних помічників напряму «Догляд вдома» Кіровоградської обласної організації Українського Червоного Хреста були проведені інформаційні сесії про зворотній звʼязок та його механізми, важливість зворотного звʼязку у діяльності Українського Червоного Хреста, а також форма для збору зворотного звʼязку.
Зворотній звʼязок — це будь-яка інформація, отримана організацією про її діяльність. Механізм зворотного зв’язку — це система для отримання й аналізу зворотного зв’язку із громадою, включно зі скаргами, запитаннями, запитами, пропозиціями, чутками чи схваленням, а також реагування на такий зворотний зв’язок і вжиття заходів на його основі.
Український Червоний Хрест має на меті сприяти можливості активнішого долучення громади, волонтерів та будь-яких інших надавачів зворотнього звʼязку, шляхом отримання повідомлень та відгуків. Для виконання цієї мети Український Червоний Хрест передбачає різні канали отримання та збору інформації, а також сприяє створенню єдиної інформаційної системи реєстрації та обліку повідомлень, порядок функціонування якої може бути врегульований окремим документом.