Протягом трьох днів у Івано-Франківській області відбулися тренінги «Механізми зворотного зв’язку» та «Інформація як допомога» для команди Українського Червоного Хреста
Учасники з Івано-Франківської та Кіровоградської областей мали можливість покращити знання та навички у сфері зворотного зв’язку, ознайомитися з новими інструментами, зокрема системою EspoCRM, яка допоможе підвищити ефективність та прискорити процеси під час роботи з громадами. Зазначимо, що EspoCRM – це програмне забезпечення для управління відносинами з клієнтами. Зокрема, воно створене для керування обслуговуванням клієнтів та технічною підтримкою.
Тренінг проводили представники сектору зворотного зв’язку відділу залучення громад Українського Червоного Хреста.
Це стало важливим кроком до покращення взаємодії з людьми, які потребують підтримки та допомоги.