Близько 12 000 звернень ветеранів, ветеранок та їхніх рідних опрацювала Єдина ветеранська лінія

Близько 12 000 звернень ветеранів, ветеранок та їхніх рідних опрацювала Єдина ветеранська лінія

Сьогодні у Львові Мінветеранів спільно з Українським Червоним Хрестом провели день відкритих дверей в офісі Єдиної ветеранської лінії для представників засобів масової інформації. Вони мали змогу спостерігати за роботою операторів у реальному часі та дізнатися, з якими питаннями звертаються ветерани й ветеранки.

«Близько 12 000 звернень від наших ветеранів, ветеранок та їхніх рідних опрацювали оператори Єдиної ветеранської лінії від квітня 2024 року. Найчастіше до нас звертаються з медичними питаннями та питаннями, що стосуються покращення житлових умов, наданням грошової допомоги та компенсацій, призначення пільг, а також надання юридичної підтримки. Варто наголосити, що наші спеціалісти, окрім інформаційної підтримки, надають і психосоціальну підтримку. Наразі ми розширюємо штат операторів, аби надати консультації якомога більшій кількості людей», – зазначила Марія Кутіна, керівниця Інформаційного центру Українського Червоного Хреста.

«Єдина ветеранська лінія стала вагомим елементом ветеранської інфраструктури, адже вона врегульовує низку нагальних проблемних питань. Перш за все, це надання всіх необхідних консультацій ветеранам і родинам загиблих. Зручно, доступно, повна інформацію про послуги, як і де ними скористатись. Це також роз’яснення їхніх прав та гарантій, відповіді на проблемні питання, а також безпосереднє залучення фахівців структурних підрозділів Мінветеранів до вирішення проблемних питань, з якими звертаються на лінію ветерани і родини загиблих», – зазначив заступник Міністра у справах ветеранів України Руслан Приходько, який особисто супроводжував журналістів в офісі лінії у Львові.

Головна особливість лінії – всебічна компетентність та обізнаність операторів, що не обмежується конкретними сферами. Не зважаючи на те, що наразі лінія працює у тестовому режимі, оператори щоденно, з 08:00 до 20:00, опрацьовують тисячі різних запитів.

Лише за один тиждень після запуску е-Посвідчення ветерана у Дії, фахівці Єдиної ветеранської лінії зареєстрували майже півтори тисячі звернень та здійснили понад триста вихідних дзвінків. У середньому один оператор протягом дня може опрацювати до 100 вхідних дзвінків, надаючи консультації та психосоціальну підтримку, розповів заступник Міністра Руслан Приходько.

Другим вагомим елементом ветеранської лінії, за словами Руслана Приходька, є її розбудова у взаємодії з іншими державними лініями. Адже якщо ветерани звертаються з питань охорони здоров’я, то ми комунікуємо з лініями Міністерства охорони здоров’я. Якщо звернення пов’язане зі зниклими безвісти або з військовослужбовцями, які перебувають в полоні – взаємодія відбувається з лінією Міністерства реінтеграції і іншими лініями.

«Ще важливий момент у роботі цього сервісу – це можливість нам, як Міністерству, аналізувати поле, аналізувати проблемні питання і знаходити шляхи їх регулювання, розуміючи характер тих звернень. Бо Єдина ветеранська лінія систематизує звернення і дає нам можливість опрацьовувати і системно врегулювати вже подальшому нормативно не тільки вирішувати по однокі звернення і випадки, але й дає нам аналітику, яку ми кладемо в основу законодавчих і нормативних змін», – зауважив Руслан Приходько.

Єдина ветеранська лінія 0 800 505 217 — це унікальна, безоплатна телефонна лінія, створена для надання всебічної допомоги ветеранам, ветеранкам, їхнім сім’ям та родинам полеглих воїнів. Цей сервіс впроваджено командою Міністерства у справах ветеранів України у співпраці з Українським Червоним Хрестом у квітні 2024 року.