Волонтерський менеджмент і його роль у реагуванні на надзвичайні ситуації

Волонтерський менеджмент і його роль у реагуванні на надзвичайні ситуації

19-20 грудня у Києві відбувся семінар “Волонтерський менеджмент і його роль у реагуванні на надзвичайні ситуації”. Семінар був проведений у рамках проекту “Посилення ролі волонтерів і населення в галузі цивільного захисту (ProVoice)”.

Мета даного заходу – робота над концепцією тренінгу з волонтерського менеджменту, в тому числі  волонтерського менеджменту в умовах надзвичайної ситуації. Учасниками події стали волонтери та співробітники Товариства Червоного Хреста України, які займаються різними напрямками діяльності, та представники партнерських організацій (“Добровольці-вогнеборці”, “Мотохелп”) й Данського Червоного Хреста.

Майбутній тренінг з волонтерського менеджменту, зокрема, в умовах надзвичайної ситуації, буде спрямований на лідерів волонтерів, аби надати їм основні інструменти та знання щодо управління волонтерами під час реагування на НС. Проект програми учасники склали після корисних презентацій практичного досвіду Товариства та партнерів у реагуванні на НС.

Проект Товариства “ProVoice” побудований на співробітництві партнерів, які працюють у сфері попередження і реагування на надзвичайні ситуації, щоб у партнерстві посилити потенціал, оцінити напрацювання у сферах волонтерського менеджменту та обізнанності населення щодо реагування на НС.

DSC_0258

Share this post