Волонтери Червоного Хреста навчилися попереджати та вирішувати конфлікти

Волонтери Червоного Хреста навчилися попереджати та вирішувати конфлікти

Досить часто у роботі волонтерів, які надають людям допомогу, виникають неоднозначні ситуації з бенефіціарами, адже у кожної людини своє світосприйняття, розуміння й погляди. Для того, щоб надавати ефективні послуги, волонтери мають знати, як попередити конфліктну ситуацію або вирішити її, якщо конфлікт все ж таки стався. Цьому можна і треба вчитися.

З 31 жовтня по 3 листопада у м. Дніпро в рамках проекту «Мобілізація громад з метою попередження конфліктів та задля сприяння соціальної згуртованості в Україні» відбувся тренінг «Менеджмент конфліктів». У тренінгу, який проводили досвідчені тренери з Данського центру вирішення конфліктів, взяли участь волонтери Дніпропетровської та Запорізької областей. Протягом 4-х днів волонтери вчилися методиці «Не зашкодь», що спрямована на аналіз стейкхолдерів, відпрацювали на практиці навички ненасильного спілкування, глибокої демократії, обговорили способи вирішення конфліктів та реакцію на них. Волонтери високо оцінили якість тренінгу і надалі будуть використовувати здобуті знання в волонтерській діяльності та і в інших сферах життя.

Варто зазначити, що після насиченої роботи тренери виявили бажання відвідати Україну в квітні для проведення схожого тренінгу. Це дасть змогу підготувати більше волонтерів Червоного Хреста для якіснішого виконання гуманітарних завдань.

Share this post