Лінія добропорядності

ЛІНІЯ ДОБРОПОРЯДНОСТІ УКРАЇНСЬКОГО ЧЕРВОНОГО ХРЕСТА

Для нас, як для найбільшої гуманітарної організації України важливо завжди підтримувати принципи чесності, відкритості та дотримуватись високих стандартів. Це життєво важливо не лише для нас, а й для тих, кого ми прагнемо захистити та підтримати. В Українському Червоному Хресті ми створюємо безпечне та відкрите середовище, де кожен може висловити свої занепокоєння та побоювання.

Лінія добропорядності — це безпечний спосіб ділитися інформацією про будь-які дії, які суперечать нашим цінностям та стандартам. Це місце, де Ваш голос може бути почутим, і де кожне повідомлення ретельно досліджується профільними фахівцями.

ЧОМУ ЦЕ ВАЖЛИВО?

Ваша відвага повідомляти про недоречні дії допомагає нам зберігати прозорість, боротися з корупцією та підтримувати здорову корпоративну культуру в організації.

Цілковита прозорість та 100% конфіденційність Лінії добропорядності гарантується за рахунок того, що керівництво Українського Червоного Хреста не має змоги впливати на процес прийому звернень та зворотній зв’язок з викривачем, адже цим управляє зовнішній підрядник разом з комплаєнс-підрозділом організації.

КОНТАКТИ ЛІНІЇ ДОБРОПОРЯДНОСТІ

Лінія добропорядності створена з метою отримання інформації про шахрайські, корупційні та інші правопорушення, що завдають шкоди інтересам Українського Червоного Хреста, його партнерам, донорам та іншим зацікавленим сторонам.

Лінія добропорядності доступна цілодобово: 100% конфіденційний веб-сайт: https://redcross.ethics.help/

Електронна пошта: redcross@ethics.email

Телефон: 0 800 357 100

Дзвінки на території України безкоштовні для всіх операторів і опрацьовуються в робочі дні з 9:00 до 18:00. В неробочий час Ви можете залишити повідомлення на автовідповідач – повідомити своє ПІБ або ж анонімно – на Ваш вибір.

Перевірка отриманої інформації проводиться по кожному повідомленню.

Анонімні повідомлення підлягають розгляду у випадку, якщо наведена у них інформація стосується конкретної особи, містить фактичні дані, які можуть бути перевірені.

ПРО ЩО ВИ МОЖЕТЕ ПОВІДОМИТИ

Якщо Ви помітили дії, які суперечать нашому Кодексу поведінки чи цінностям  –  не вагайтеся – поділіться цією інформацією. Конфлікт інтересів, шахрайство, корупція, сексуальне насильство або експлуатація, порушення прав дитини, порушення процедур, неетична поведінка, неправомірні фінансові операції, зловживання службовим становищем, дискримінація чи інші порушення, що викликають занепокоєння — Ваше повідомлення має для нас велике значення.

ЩО ВІДБУВАЄТЬСЯ ПІСЛЯ РЕЄСТРАЦІЇ ВАШОГО ПОВІДОМЛЕННЯ

  1. Подання повідомлення
    1. Зателефонувавши, Ви потрапляєте в кол-центр зовнішньої компанії.
    2. Оператор кол-центру реєструє Ваше Повідомлення та надає йому секретний номер. Також залишити Повідомлення Ви можете самостійно, заповнивши форму на Порталі Лінії добропорядності або надіславши e-mail.
  1. Перевірка
    1. Повідомлення надсилається в комплаєнс-підрозділ для перевірки, яка триває до 30 робочих днів.
    2. Під час перевірки Ви можете анонімно спілкуватись із перевіряючим в персональному веб-кабінеті (у тому числі, надати додаткову інформацію/матеріали).
  1. Зворотній зв’язок
    1. Отримати інформацію про результати перевірки можна по телефону або через веб-кабінет, знаючи секретний номер.
    2. Всі статуси щодо розгляду Повідомлення Ви також можете перевірити по телефону або через веб-кабінет.

Хто може повідомляти?

Кожен, хто співпрацює з Українським Червоним Хрестом — тобто працівник, волонтер, член, партнер або донор —  вони мають можливість висловити свої зауваження щодо можливих неправомірних дій через Лінію добропорядності.

ЯКІ ПОВІДОМЛЕННЯ ЛІНІЯ ДОБРОПОРЯДНОСТІ НЕ РЕЄСТРУЄ

  • Скарги від бенефіціарів (населення), що стосуються неякісного надання гуманітарних послуг (такі повідомлення Ви можете зареєструвати заповнивши форму зворотного зв’язку за посиланням: https://redcross.org.ua/contacts/ або за телефоном Інфо-центру 0 800 332 656);
  • Скарги на третіх осіб, які не є партнерами Українського Червоного Хреста;
  • Погрози на адресу інших осіб.

Чи безпечно повідомляти?

Так, це абсолютно безпечно. Ваші повідомлення обробляються незалежною стороною, яка гарантує анонімність та конфіденційність кожного звернення. Український Червоний Хрест не має доступу до ідентифікації викривачів.

Ми цінуємо Вашу сміливість і відповідальність, коли Ви вирішуєте поділитися важливою інформацією. Нехай Ваша відвага буде взірцем для інших, а Ваш голос — ключем до нашої спільної безпеки та добробуту.

Дякуємо Вам за Вашу чесність та зусилля заради зміцнення нашої місії.

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ

ЛІНІЯ ДОБРОПОРЯДНОСТІ
УКРАЇНСЬКОГО ЧЕРВОНОГО ХРЕСТА
(пн – пт, 9:00 – 18:00)

0 800 357 100

ЕЛЕКТРОННА ПОШТА

redcross@ethics.email

КОНФІДЕНЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ

https://redcross.ethics.help/