Начальник/-ця сектору інтеграції людського капіталу

Начальник/-ця сектору інтеграції людського капіталу

Національний комітет Товариства Червоного Хреста України (ТХЧУ) оголошує конкурс на посаду  Начальника/-ці сектору інтеграції людського капіталу

Товариство Червоного Хреста України – найбільша гуманітарна організація України, яка одна з найперших реагує на всі надзвичайні ситуації в країні і надає допомогу тим, хто найбільше її потребує.

Відчуваєте, що можете зробити світ кращим? Приєднуйтесь до Товариства Червоного Хреста України: 

  • Можливість творити добро: Допоможіть тим, хто цього потребує, і відчуйте натхнення  від зробленого внеску   
  • Нові знання та навички: Пройдіть цікаві тренінги, станьте волонтером або співробітником і отримайте досвід, який стане у пригоді в житті. 
  • Друзі та однодумці: Приєднуйтесь до команди небайдужих людей, які завжди готові прийти на допомогу. 
  • Гордість за свої дії: Долучайтесь та відчуйтесь гордість за те, що ви – герой! 

ТЧХУ – це тисячі людей по всій Україні, які щодня роблять світ кращим.

Ескалація конфлікту в Україні з 24 лютого 2022 року суттєво порушила продовольчу безпеку та засоби до існування в Україні.
Український Червоний Хрест (ТЧХУ), за технічної підтримки Іспанського Червоного Хреста, розробив План підтримки засобів до існування, щоб допомогти вразливим особам отримати доступ до працевлаштування та можливостей підприємництва з метою відновлення їхніх засобів до існування.

У рамках Програми REBOOT(Перезавантаження), яка реалізується у секторі інтеграції людського капіталу в підрозділі соціально-економічного відновлення, ТЧХУ організовує діяльність “Сервісних точок REBOOT”, які надають:

  • консультації з питань працевлаштування, розробляючи індивідуальні кар’єрні шляхи;
  • зв’язок між місцевими роботодавцями та окремими особами;
  • інформацію щодо отримання компенсацій, працевлаштування та соціальної допомоги;
  • сприяння доступу до короткострокових професійних і кваліфікаційних навчальних курсів для покращення можливостей працевлаштування;
  • психосоціальну підтримку.

Також Сервісні точки REBOOT підтримують мікробізнеси шляхом надання:

  • малих грантів,
  • навчання з розвитку навичок,
  • бізнес-консультацій,
  • тренінгів із цифрового маркетингу,
  • доступу до мереж і ринків.

Керівник сектору інтеграції людського капіталу виконує функції координатора Програми REBOOT і відповідає за загальну координацію роботи сектору, включно з розподілом завдань та обов’язків між працівниками сектору та контролем виконання поставлених завдань. Подає звіти вищому керівництву про стан реалізації проектів, закріплених за сектором, та вносить пропозиції щодо покращення роботи сектору.

Обов’язки:

  • Координує Програму REBOOT для сприяння працевлаштуванню та підприємництву вразливих осіб.
  • Керує діяльністю сектору, організовує та координує роботу працівників сектору.
  • Бере участь у розробці документів, які регламентують роботу НК УЧХ з питань, що належать до компетенції сектору.
  • Розробляє пропозиції для керівництва УЧХ та голів регіональних організацій з питань, що належать до компетенції сектору.
  • Подає пропозиції щодо структури, штатного розпису сектору, призначення, переведення та звільнення працівників, а також заохочень та дисциплінарних заходів відповідно до внутрішніх документів УЧХ.
  • Визначає функції та обов’язки працівників сектору.
  • Забезпечує створення належного психологічного клімату в колективі та необхідних умов для виконання функцій і обов’язків.
  • Організовує роботу щодо підвищення професійного рівня працівників сектору.
  • Співпрацює з керівниками зовнішніх організацій з питань компетенції сектору.
  • Впроваджує форми контролю виконання функцій сектору.
  • Контролює розподіл функцій між працівниками сектору та запобігає конфліктам інтересів.
  • Активно комунікує та контролює команди регіональних організацій УЧХ для забезпечення ефективної та своєчасної реалізації програм сектору (зокрема REBOOT).
  • Надає консультації, підтримку та регулярно оновлює інформацію для місцевих команд, допомагаючи їм відповідати цілям, стандартам та графіку програми.

Додаткові обов’язки:

  • Працює з іншими відділами (зокрема, комунікацій, житлових питань і притулків, моніторингу й оцінки програм) та партнерами руху Червоного Хреста для узгодження ресурсів, обміну інформацією, проведення спільних ініціатив і забезпечення загальної ефективності програм сектору.
  • Виконує інші завдання, доручені керівником, що стосуються діяльності відділу.

Вимоги:

  • Вища освіта в релевантній галузі (право, менеджмент, управління проектами, міжнародні відносини або суміжні дисципліни).
  • Досвід роботи у сфері управління проєктами від 5 років.
  • Відмінні комунікаційні навички.
  • Високий рівень володіння комп’ютером (Word, Excel, бази даних, електронна пошта).
  • Досвід спілкування з різними категоріями людей, тактовність та дипломатичність будуть перевагою.
  • Здатність працювати самостійно й у команді, швидко адаптуватися.
  • Здатність до швидкого навчання, уважність.
  • Здатність справлятися зі стресом і працювати в умовах жорстких дедлайнів.
  • Дотримання принципу конфіденційності інформації.
  • Вільне володіння українською мовою.
  • Англійська мова — рівень Intermediate і вище.

Товариство Червоного Хреста України пропонує:

  • Цікаву, різноманітну та багатозадачну роботу;
  • Працевлаштування згідно КЗпП;
  • Своєчасну виплату заробітної плати;
  • Дружній і згуртований колектив однодумців;
  • Участь у тренінгах та семінарах в Україні та за її межами;
  • Унікальний досвід роботи в найбільшій громадській організації України

Ми маємо на меті створити в ТЧХУ безпечне та інклюзивне  середовище, яке забезпечить усім співробітникам, волонтерам незалежно від віку, статі та гендерної приналежності, етнічного походження, релігії, наявності інвалідності, сексуальної орієнтації рівний доступ до можливостей, захист їх гідності та рівність прав.

Ми є роботодавцем з рівними можливостями для всіх працівників, в тому числі для осіб з інвалідністю.

Ми  не дискримінуємо у своєму виборі та працевлаштуванні на основі раси, кольору шкіри, релігії, статі, національного походження, політичної приналежності, сексуальної орієнтації, гендерної ідентичності, сімейного стану, інвалідності, генетичної інформації, віку.

Сексуальна експлуатація та наруга заборонені в усіх формах. Організація впроваджує політику запобігання сексуальним домаганням, сексуальній експлуатації та нарузі, в тому числі на робочому місці.  

Робоче місце:  м. Київ, вул. Ділова, 3.

Випробувальний термін – 3 місяці.

Просимо надсилати резюме із зазначенням бажаного рівня зарплати з позначенням посади за наступною адресою: vacancy@redcross.org.ua

Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії.