На Кіровоградщині для команди «Догляд вдома» відбувся тренінг про важливість зворотнього звʼязку від отримувачів допомоги

На Кіровоградщині для команди «Догляд вдома» відбувся тренінг про важливість зворотнього звʼязку від отримувачів допомоги

Розвиток організації — важлива складова, адже завдяки руху вперед, організація збагачується, набирає досвід і головне — вдосконалює свою діяльність, щоб ще більшій кількості людей якісно допомагати.

Так, для волонтерів і соціальних помічників напряму «Догляд вдома» Кіровоградської обласної організації Українського Червоного Хреста були проведені інформаційні сесії про зворотній звʼязок та його механізми, важливість зворотного звʼязку у діяльності Українського Червоного Хреста, а також форма для збору зворотного звʼязку.

Зворотній звʼязок — це будь-яка інформація, отримана організацією про її діяльність. Механізм зворотного зв’язку — це система для отримання й аналізу зворотного зв’язку із громадою, включно зі скаргами, запитаннями, запитами, пропозиціями, чутками чи схваленням, а також реагування на такий зворотний зв’язок і вжиття заходів на його основі.

Український Червоний Хрест має на меті сприяти можливості активнішого долучення громади, волонтерів та будь-яких інших надавачів зворотнього звʼязку, шляхом отримання повідомлень та відгуків. Для виконання цієї мети Український Червоний Хрест передбачає різні канали отримання та збору інформації, а також сприяє створенню єдиної інформаційної системи реєстрації та обліку повідомлень, порядок функціонування якої може бути врегульований окремим документом.