Відбулася зустріч внутрішньої Робочої групи «Інформація як допомога в Українському Червоному Хресті»
Інформація є важливою допомогою, тому населення потребує її не менше, ніж води, їжі, ліків чи притулку. Саме це стало головною темою зустрічі внутрішньої Робочої групи «Інформація як допомога в Українському Червоному Хресті».
Під час заходу фасилітатори з Департаменту комунікацій та маркетингу, а також Відділу залучення спільнот та відкритості разом з експертами з різних напрямків Українського Червоного Хреста обговорювали важливість інформації як допомоги в розрізі роботи Українського Червоного Хреста. Під час практичної групової роботи, учасники розглядали та тестували стратегії, інструменти та найкращі практики для ефективного надання інформації постраждалим спільнотам під час надзвичайних ситуацій. Також обговорювалося використання дієвих каналів для двосторонньої комунікації з населенням, що дозволяє краще розуміти потреби спільнот та швидше реагувати на них.
Результати цього воркшопу стануть основою для підготовки серії тренінгів та навчальних матеріалів для місцевих організацій Українського Червоного Хреста з метою налагодження постійного діалогу з постраждалим населенням. Загалом, результати Робочої групи «Інформація як допомога» допоможуть зробити процес надання необхідної та життєво важливої інформації спільнотам більш актуальним, результативним та орієнтованим на їхні потреби.