ТЧХУ запустило телевізійну кампанію з поширення інформації про вакцинацію

ТЧХУ запустило телевізійну кампанію з поширення інформації про вакцинацію

Товариство Червоного Хреста України запустило телевізійну кампанію з поширення інформації про вакцинацію.

Ролики створені разом з найбільшим медіахолдингом України «StarLightMedia», вони будуть промотуватися на головних телеканал медіахолдингу – телеканал СТБ, Новий канал та Телеканал ICTV. Кампанія створювалась у координації з Центром громадського здоров’я України.

Короткі відео-повідомлення мають на меті донести до населення України інформацію про те, як працює щеплення, бо це знання, якими повинен володіти кожний у сучасних обставинах пандемії та світової практики вакцинації від COVID-19.

Нагадаємо, минулого року Товариство Червоного Хреста України вже мало успішний досвід роботи зі StarLightMedia, охопивши мільйони українців телевізійними кампаніями з протидії поширення коронавірусу із залученням селебріті. Влітку 2020 року разом ми запустили кампанію «Залишайся свідомим» про безпечні правила поведінки під час адаптивного карантину. Серед зірок українського телебачення, які підтримали кампанію «Залишайся свідомим» – Григорій Решетник, Олена Фроляк, Оксана Гутцайт, Олександр Бережок, Сергій Притула, Олександр Педан, Леся Нікітюк та Надія Матвєєва.

Пізніше також транслювалася серія роликів, присвячена правилам безпеки та особистому досвіду боротьби з COVID-19, об’єднані хештегом #будьтевідповідальні, де героями інформаційних кампаній стали: Оксана Гутцайт, Григорій Решетник, Олександр Педан, Юлія Зорій, Тетяна Висоцька, Микита Добринін. Окрім зірок StarLightMedia до проекту долучились Олег Михайлюта (Фагот) та Олексій Завгородній (Позитив).

Діяльність Товариства Червоного Хреста України з вакцинації впроваджується за підтримки Міжнародного руху Червоного Хреста і Червоного Півмісяця.

Відстежуйте наші ролики на телебаченні та діліться тільки офіційною інформацією з іншими людьми.