1783OR_ТЕНДЕР НА ЗАКУПІВЛЮ МЕБЛІВ ДЛЯ СТУДЕНТІВ КОЛЕДЖУ

1783OR_ТЕНДЕР НА ЗАКУПІВЛЮ МЕБЛІВ ДЛЯ СТУДЕНТІВ КОЛЕДЖУ

Товариство Червоного Хреста України (далі – «Організатор») оголошує тендер на закупівлю меблів для студентів коледжу.

КІНЦЕВИЙ ТЕРМІН ПРИЙМАННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ від учасників: «04» березня  2025 року.

ТЕНДЕРНІ ПРОПОЗИЦІЇ ПРИЙМАЮТЬСЯ НА ЗАХИЩЕНУ ЕЛЕКТРОННУ АДРЕСУ: tender.committee@redcross.org.ua

Подання документів шляхом надання посилань на мережеві сховища (наприклад, Google Drive, Dropbox тощо) не допускається. Такі пропозиції будуть вважатися такими, що не відповідають вимогам тендеру, і не розглядатимуться.

Вимоги до оформлення теми Листа від учасника з тендерною пропозицією:
У темі листа має бути зазначено: №1783OR. НАЗВА УЧАСНИКА. Тендер на закупівлю меблів для студентів коледжу.
У випадку, якщо розмір вкладень перевищує 25 мб, пропозицію необхідно розділити на кілька електронних листів та вказати в темі листа №1783OR. НАЗВА УЧАСНИКА. Тендер на закупівлю меблів для студентів коледжу _ЧАСТИНА 1, ЧАСТИНА 2» і т.д.

Копії документів подаються Учасником окремими файлами у форматі .pdf. Назва кожного документу повинна відповідати його вмісту. Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом Учасника, а якщо Учасником є юридична особа, то печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи.

Детальна інформація та документи для участі:
ЗАПИТ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ, ДОДАТОК №1
ДОДАТОК №2
ДОДАТОК №3