Волонтерський менеджмент під час реагування на надзвичайні ситуації
Попередження та реагування на надзвичайні ситуації (НС) – один із пріоритетів Товариства Червоного Хреста України. Коли стається техногенна чи природна катастрофа, соціальна або воєнна надзвичайна ситуація, важлива злагодженість дій співробітників і волонтерів місцевих організацій Товариства. Кожен має розуміти роль Червоного Хреста при реагуванні та чітко знати свої завдання.
Для цього 18-20 червня 2019 року в Києві відбувся тренінг “Волонтерський менеджмент при реагуванні на надзвичайні ситуації”, на якому зібралися волонтери та співробітники Товариства Червоного Хреста України з різних регіонів України. Це були представники Національного комітету Товариства, волонтери загонів швидкого реагування, голови районних та обласної організацій Товариства, волонтери інших напрямків діяльності та представники партнерських організацій – загалом 25 осіб.
Протягом трьох днів учасники прослухали сесії на теми, знання з яких критично важливі при реагуванні на НС. Ці теми – надзвичайні ситуації та їхні види, основні структури та організації, залучені в реагуванні на НС, особливості управління волонтерами під час НС, операційний менеджмент при НС, підтримка волонтерів та співробітників під час НС, особиста безпека під час НС.
Теоретичні знання учасники змогли відпрацювати на практиці в форматі роботи оперативного штабу Червоного Хреста. Волонтери та співробітники практикувалися у внутрішній і зовнішній комунікації і навіть давали телеінтерв’ю.
Тренінг відбувся у рамках проекту “Посилення ролі волонтерів і населення в галузі цивільного захисту (ProVoice)”, одним із учасників якого є Товариство Червоного Хреста України.