1745/1746NM_ТЕНДЕР НА ЗАКУПІВЛЮ БРЕНДОВАНОГО ОДЯГУ ДЛЯ ПОТРЕБ СПІВРОБІТНИКІВ ТОВАРИСТВА ЧЕРВОНОГО ХРЕСТА УКРАЇНИ
Товариство Червоного Хреста України (далі – «Організатор») оголошує тендер на закупівлю брендованого одягу для потреб співробітників Товариства Червоного Хреста України.
КІНЦЕВИЙ ТЕРМІН ПРИЙМАННЯ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ від учасників: «18» лютого 2025 року.
Учасник, який бажає взяти участь у закупівлі, зобов’язаний надати зразки тканин, що будуть використані для пошиття, а також аналогічні готові вироби для оцінювання якості пошиття. Взірці приймаються за адресою м. Київ, вул. Ділова, буд. 3, Національний Комітет Товариства Червоного Хреста України.
Кінцева дата прийняття взірців 18.02.2025р. 18:00.
ЦІНОВІ ПРОПОЗИЦІЇ ПРИЙМАЮТЬСЯ НА ЗАХИЩЕНУ ЕЛЕКТРОННУ АДРЕСУ: tender.committee@redcross.org.ua
Подання документів шляхом надання посилань на мережеві сховища (наприклад, Google Drive, Dropbox тощо) не допускається. Такі пропозиції будуть вважатися такими, що не відповідають вимогам тендеру, і не розглядатимуться.
Вимоги до оформлення теми Листа від учасника з ціновою пропозицією.
У темі листа має бути зазначено: «№1745/1746NM. НАЗВА УЧАСНИКА. Закупівля брендованого одягу».
У випадку, якщо розмір вкладень перевищує 25 мб, пропозицію необхідно розділити на кілька електронних листів та вказати в темі листа «№1745/1746NM. НАЗВА УЧАСНИКА. Закупівля брендованого одягу_ЧАСТИНА 1, ЧАСТИНА 2» і т.д.
Копії документів подаються Учасником окремими файлами у форматі .pdf. Назва кожного документу повинна відповідати його вмісту. Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом Учасника, а якщо Учасником є юридична особа, то печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи.
Детальна інформація та документи для участі:
ЗАПИТ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ, ДОДАТОК №1
ДОДАТКИ №2, №3
ДОДАТОК №4