1893/1896LC_ТЕНДЕР НА ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНИХ НАВЧАЛЬНИХ КУРСІВ “ЦИФРОВІ ОФІСНІ ПРОГРАМИ” ТА “ЛОГІСТИКА”

1893/1896LC_ТЕНДЕР НА ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНИХ НАВЧАЛЬНИХ КУРСІВ “ЦИФРОВІ ОФІСНІ ПРОГРАМИ” ТА “ЛОГІСТИКА”

Товариство Червоного Хреста України (далі – «Організатор») оголошує тендер на закупівлю послуг щодо організації та реалізації професійних навчальних курсів “Цифрові офісні програми” та “Логістика” в рамках програми «Перезавантаження: розширення можливостей для працевлаштування» з метою  реінтеграції на ринку праці України  вразливих верст населення.

КІНЦЕВИЙ ТЕРМІН ПРИЙМАННЯ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ від учасників: «29» квітня 2025 року.

ЦІНОВІ ПРОПОЗИЦІЇ ПРИЙМАЮТЬСЯ НА ЗАХИЩЕНУ ЕЛЕКТРОННУ АДРЕСУ: tender.committee@redcross.org.ua

Подання документів шляхом надання посилань на мережеві сховища (наприклад, Google Drive, Dropbox тощо) не допускається. Такі пропозиції будуть вважатися такими, що не відповідають вимогам тендеру, і не розглядатимуться.

Вимоги до оформлення теми Листа від учасника з ціновою пропозицією.

У темі листа має бути зазначено: №1893/1896LC. НАЗВА УЧАСНИКА. Навчальні курси Офіси, Логістика.

У випадку, якщо розмір вкладень перевищує 25 мб, пропозицію необхідно розділити на кілька електронних листів та вказати в темі листа: «№1893/1896LC.НАЗВА УЧАСНИКА. Навчальні курси Офіси, Логістика_ЧАСТИНА 1, ЧАСТИНА 2» і т.д.

Копії документів подаються Учасником окремими файлами у форматі .pdf. Назва кожного документу повинна бути короткою, але відповідати його вмісту. Цінова пропозиція має бути надана відповідно до встановлених форм та складу документів. Всі копії будь-яких документів, що включаються в цінову пропозицію, мають бути обов’язково завірені підписом Учасника, а якщо Учасником є юридична особа, то печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи.

Детальна інформація та документи для участі:
ЗАПИТ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ, ДОДАТКИ №1, №2
ДОДАТОК №3
ДОДАТОК №4