1795SP_ТЕНДЕР НА ЗАКУПІВЛЮ ТЕРМОКОВДР

1795SP_ТЕНДЕР НА ЗАКУПІВЛЮ ТЕРМОКОВДР

Товариство Червоного Хреста України (далі – «Організатор») оголошує тендер на закупівлю: «Термоковдр».

КІНЦЕВИЙ ТЕРМІН ПРИЙМАННЯ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ від учасників: «04» березня 2025 року.

ЦІНОВІ ПРОПОЗИЦІЇ ПРИЙМАЮТЬСЯ НА ЗАХИЩЕНУ ЕЛЕКТРОННУ АДРЕСУ: tender.committee@redcross.org.ua

Подання документів шляхом надання посилань на мережеві сховища (наприклад, Google Drive, Dropbox тощо) не допускається. Такі пропозиції будуть вважатися такими, що не відповідають вимогам тендеру, і не розглядатимуться.

Вимоги до оформлення теми Листа від учасника з ціновою пропозицією.

У темі листа має бути зазначено: №1795SP_НАЗВА УЧАСНИКАТермоковдра»   

У випадку, якщо розмір вкладень перевищує 25 мб, пропозицію необхідно розділити на кілька електронних листів та вказати в темі листа №1795SP_НАЗВА УЧАСНИКАТермоковдра»   _ЧАСТИНА 1, ЧАСТИНА 2» і т.д.

Копії документів подаються Учасником окремими файлами у форматі .pdf. Назва кожного документу повинна відповідати його вмісту. Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом Учасника, а якщо Учасником є юридична особа, то печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи.

Детальна інформація та документи для участі:
ЗАПИТ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ, ДОДАТОК №1
ДОДАТОК №2
ДОДАТОК №3