Представники Товариства взяли участь у тренінгу з комунікацій у Молдові
Є висловлювання: “Якщо ви хочете вбити дракона цифрового маркетингу, вам потрібні соціальні медіа як один із видів зброї”. Беручи це уваги, 28 і 29 вересня 2018 року партнери проекту ProVoice (Білорусь, Молдова та Україна) взяли участь у регіональному тренінгу під назвою «Робота з засобами масової інформації, соціальними медіа та відео».
Тренінг був спрямований на визначення шляхів та інструментів комунікацій, що використовуються в країнах-учасницях; на оцінку потенціалу країн-учасників у сфері комунікації; покращення знань учасників у роботі з соціальними медіа, медіа та відео та забезпечення ефективного спілкування з соціальними медіа, медіа та відео у межах проекту.
У тренінгу, який відбувся у Кишиневі (Молдова) взяли участь 10 учасників з Білоруського Червоного Хреста, Товариства Червоного Хреста України та “EcoContact Молдова”. Кожна країна представила свої специфічні методики інформування про заходи та проекти через різні медіа-канали, радіо, телебачення тощо.
Не зважаючи на те, що організації не мають бюджетів для просування публікацій у соціальних мережах, в підсумку здавалося, що комерційна реклама у соцмережах буде чи не найефективнішим способом просування основних досягнень організацій та подій реалізованих проектів.
Пізніше учасники поділяться усіма отриманими знаннями з колегами та намагатимуться знайти найкращі рішення та методи, які можуть бути застосовані, зокрема, у кожній організації.
Просування ідеї волонтерства через канали соціальних медіа може бути ефективним способом зібрати всіх зацікавлених осіб, наприклад, у разі надзвичайної ситуації, оскільки це розглядається на даний момент як один із найшвидших методів комунікації.