Провідний/-на фахівець/-чиня з координації напрямку моніторингу, оцінки та звітності

Провідний/-на фахівець/-чиня з координації напрямку моніторингу, оцінки та звітності

Національний комітет Товариства Червоного Хреста України (ТХЧУ) оголошує конкурс на посаду Провідного/-ної фахівця/-чині з координації напрямку моніторингу, оцінки та звітності Британського та Австрійського Червоного Хреста

Товариство Червоного Хреста України — найбільша гуманітарна організація України, яка одна з найперших реагує на всі надзвичайні ситуації в країні і надає допомогу тим, хто найбільше її потребує.

Відчуваєте, що можете зробити світ кращим? Приєднуйтесь до Товариства Червоного Хреста України:

  • Можливість творити добро: Допоможіть тим, хто цього потребує, і відчуйте натхнення від зробленого внеску
  • Нові знання та навички: Пройдіть цікаві тренінги, станьте волонтером або співробітником і отримайте досвід, який стане у пригоді в житті.
  • Друзі та однодумці: Приєднуйтесь до команди небайдужих людей, які завжди готові прийти на допомогу.
  • Гордість за свої дії: Долучайтесь та відчуйтесь гордість за те, що ви — герой!

ТЧХУ — це тисячі людей по всій Україні, які щодня роблять світ кращим.

Ціль посади: Провідний фахівць з координації напрямку моніторингу, оцінки та звітності Британського та Австрійського Червоного Хреста відповідає за стратегічне планування, впровадження та координацію процесів моніторингу, оцінки та звітності (PMER) у межах програмної діяльності Товариства Червоного Хреста України. Посада передбачає забезпечення системного підходу до збору, аналізу та використання даних для прийняття рішень, підвищення ефективності програм, а також дотримання стандартів звітності перед донорами та внутрішніми структурами.

Фахівець виконує роль ключового координатора між проектними командами, аналітичними та комунікаційними підрозділами, забезпечуючи узгодженість підходів, прозорість, підзвітність та безперервне вдосконалення програмної діяльності.

Ключові критерії оцінювання результативності:

  1. Якість та своєчасність звітності — регулярне подання повних, достовірних та структурованих звітів відповідно до вимог донорів та внутрішніх стандартів (щомісячні, піврічні, річні звіти).
  2. Ефективність координації процесів моніторингу та оцінки — наявність та використання узгоджених інструментів збору даних, таблиць індикаторів (ITT), результатів оцінок, що дозволяють приймати обґрунтовані рішення та коригувати програмну діяльність.
  3. Рівень підтримки та взаємодії з командами — якість технічного супроводу, проведення навчань, спільних виїздів, воркшопів з вивчених уроків, а також здатність ефективно координувати міжпідроздільну взаємодію.

Основні обов’язки:

  • Планувати та проводити щомісячні опитування згідно з графіком: від розробки інструментарію до формування звіту за результатами, в першу чергу по проектах Австрійського ЧХ. 
  • Перевіряти та аналізувати дані, опис результатів аналізу даних (якісних та кількісних, первинних та вторинних), проводити інтерпретацію, розробку висновків та рекомендацій. 
  • Будувати графіки, візуалізацію, підготовку інформаційних та аналітичних матеріалів для проектів. 
  • Комунікувати з підрозділами щодо їхніх потреб та залучення до моніторингу та досліджень. 
  • Брати участь у розробці рекомендацій щодо вдосконалення процесів в ТЧХУ на основі проведених досліджень. 

Додаткові обов’язки:

  • Виконувати інші завдання за дорученням керівника департаменту контролю якості та звітності. 

Загальні обов’язки:

  • Вести активну роботу по досягненню цілей ТЧХУ.
  • Дотримуватися принципів Червонохресного руху та працювати відповідно до них.
  • Виконувати будь-які інші, пов’язані з роботою завдання та обов’язки за дорученням безпосереднього керівника.

Вимоги до кандидата:

  • Вища освіта у сфері  наук, медичних наук, природничих наук, управління проєктами, державного управління (або еквівалентна/релевантна освіта).
  • Досвід 3-5 років, включно з досвідом надання технічної підтримки MEAL зовнішнім партнерам або зацікавленим сторонам.
  • Досвід управління складними даними в багатосекторальних проєктах.
  • Вміння працювати з програмами обробки та аналізу даних (SPSS, Power BI, Excel тощо) та інструментами онлайн-опитувань (наприклад, KoboToolbox, SurveyMonkey), візуалізації даних (Power BI).
  • Високорозвинені міжособистісні та комунікативні навички, включаючи побудову відносин, вплив, ведення переговорів та вирішення проблем.
  • Підтверджені навички у самостійних та результативних ініціативах з акцентом на підтримку інших.
  • Знання основ законодавства про працю, правила внутрішнього трудового розпорядку, правила і норми охорони праці.
  • Знання основ професійної етики, інструкцію з діловодства.
  • Знання історії створення та діяльності Міжнародного Руху Червоного Хреста і Червоного Півмісяця.
  • Знання принципів Міжнародного Руху Червоного Хреста і Червоного Півмісяця.
  • Навички організації процесу взаємодії працівників свого структурного підрозділу.
  • Навички в користуванні технічними засобами отримання, обробки і передачі інформації.
  • Знання порядку ведення внутрішнього обліку і подачі звітності в рамках своїх функціональних обов’язків.
  • Вільне володіння українською мовою.
  • Володіння англійською мовою на рівні не нижче В2.
  • Відмінні комунікативні навички.
  • Навички співпраці та роботи в команді.
  • Вміння приймати рішення.
  • Навички співпраці з партнерами/підрядниками, місцевими організаціями.
  • Вміння застосовувати нестандартні/інноваційні рішення в роботі.
  • Здатність до побудови довіри.

Фактори мотивації:

  • Професійні: Поглибити знання в міжнародних стандартах PMER (зокрема BHA, IFRC, Sphere, CHS) та практиках захисту даних, що є затребуваними у міжнародному гуманітарному секторі / Deepen knowledge of international PMER standards (including BHA, IFRC, Sphere, CHS) and data protection practices that are in demand in the international humanitarian sector. 
  • Кар’єрні: Посада відкриває перспективи для просування в напрямках аналітики, управління даними або PMER. Досвід взаємодії з технічними, програмними та аналітичними командами, що формує міждисциплінарні компетенції. Можливість впливати на якість програмної діяльності через забезпечення достовірності даних.
  • Додаткові: Розширення професійної мережі через співпрацю з філіями, департаментами, міжнародними партнерами та донорами. Доступ до внутрішніх і зовнішніх навчань з управління даними, цифрової трансформації, гуманітарної аналітики. Робота в організації з високою соціальною місією, де якість даних має прямий вплив на ефективність допомоги.

Товариство Червоного Хреста України пропонує:

  • Цікаву, різноманітну та багатозадачну роботу.
  • Працевлаштування згідно КЗпП.
  • Своєчасну виплату заробітної плати.
  • Дружній і згуртований колектив однодумців.
  • Унікальний досвід роботи в найбільшій громадській організації України.

Ми маємо на меті створити в ТЧХУ безпечне та інклюзивне середовище, яке забезпечить усім співробітникам, волонтерам незалежно від віку, статі та гендерної приналежності, етнічного походження, релігії, наявності інвалідності, сексуальної орієнтації рівний доступ до можливостей, захист їх гідності та рівність прав.

Ми є роботодавцем з рівними можливостями для всіх працівників, в тому числі для осіб з інвалідністю.

Ми не дискримінуємо у своєму виборі та працевлаштуванні на основі раси, кольору шкіри, релігії, статі, національного походження, політичної приналежності, сексуальної орієнтації, гендерної ідентичності, сімейного стану, інвалідності, генетичної інформації, віку.

Сексуальна експлуатація та наруга заборонені в усіх формах. Організація впроваджує політику запобігання сексуальним домаганням, сексуальній експлуатації та нарузі, в тому числі на робочому місці.

Робоче місце: м. Київ.

Просимо надсилати резюме із зазначенням бажаного рівня зарплати з позначенням посади за наступною адресою: vacancy@redcross.org.ua.

Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії.

________________________________________________

Ukrainian Red Cross Society (URCS) opens a vacancy for the position of the Chief Specialist in Coordination of Monitoring, Evaluation, and Reporting of the British and Austrian Red Cross

The Ukrainian Red Cross Society is the largest humanitarian organization in Ukraine, which is one of the first to respond to all emergencies in the country and provide assistance to those who need it most.

Do you feel like you can make the world a better place? Join the Ukrainian Red Cross Society:

  • The opportunity to do good: Help those who need it and feel inspired by contributing to a better world.
  • New knowledge and skills: Take interesting trainings, become a volunteer or employee, and gain valuable experience for your life.
  • Friends and likeminded people: Join a team of caring people who are always ready to help.
  • Pride in your actions: Join and feel proud to be a hero!

The Ukrainian Red Cross is thousands of people across Ukraine who make the world a better place every day.

Job purpose: Chief Specialist in Coordination of Monitoring, Evaluation, and Reporting of the British Red Cross is responsible for the strategic planning, implementation and coordination of monitoring, evaluation and reporting (PMER) processes within the program activities of the Ukrainian Red Cross Society. The position involves ensuring a systematic approach to collecting, analyzing and using data for decision-making, improving program effectiveness, as well as compliance with reporting standards to donors and internal structures.

The specialist plays the role of a key coordinator between project teams, analytical and communication units, ensuring consistency of approaches, transparency, accountability and continuous improvement of program activities.

Key performance criteria:

  1. Quality and timeliness of reporting—regular submission of complete, reliable, and structured reports in accordance with donor requirements and internal standards (monthly, semi-annual, annual reports).
  2. Effectiveness of coordination of monitoring and evaluation processes—availability and use of agreed data collection tools, indicator tables (ITT), and assessment results that allow for informed decision-making and adjustment of program activities.
  3. Level of support and interaction with teams—quality of technical support, training, joint visits, lessons learned workshops, and the ability to effectively coordinate interdepartmental interaction.

Essential tasks:

  • Plan and conduct monthly surveys according to the schedule: from developing tools to preparing the report on the results.
  • Verify and analyze data, describe the results of data analysis (qualitative and quantitative, primary and secondary), conduct interpretation, and develop conclusions and recommendations.
  • Create charts and visualizations, and prepare informational and analytical materials for projects.
  • Communicate with departments regarding their needs and involvement in monitoring and research.
  • Participate in developing recommendations for improving processes in the URCS based on conducted research.

Additional Tasks:

  • Ad hoc tasks assigned by the Head of the QCA Department.

Duties applicable to all staff:

  • Actively work towards the achievement of the URCS goals.
  • Abide by and work in accordance with the Red Cross Movement principles.
  • Perform any other work-related duties and responsibilities that may be assigned by the line manager.

Candidate Requirements:

  • University degree in medicine, natural sciences, project management, public administration (or the equivalent/relevant).
  • 3-5 years of experience, including experience providing MEAL technical support to external partners or stakeholders.
  • Experience in managing complex data in multi-sector projects.
  • Proficiency with data processing and analysis programs (SPSS, Power BI, Excel, etc.) and online survey tools (e.g. KoboToolbox, SurveyMonkey), data visualization (Power BI).
  • Highly developed interpersonal and communication skills, including relationship building, influencing, negotiating and problem solving.
  • Proven skills in independent and effective initiatives with an emphasis on supporting others.
  • Fundamentals of labor legislation, internal labor regulations, labor protection rules and standards.
  • Knowledge of fundamentals of professional ethics, office management instructions.
  • Knowledge of history of the creation and activities of the International Red Cross and Red Crescent Movement.
  • Knowledge of of principles of the International Red Cross and Red Crescent Movement.
  • Knowledge of organization of the process of interaction between employees of their structural unit.
  • Skills in using technical means of receiving, processing and transmitting information.
  • Knowledge of procedure for maintaining internal accounting and reporting within the framework of their functional duties.
  • Ukrainian – fluent.
  • English – B2.
  • Exceptional communication skills.
  • Collaboration and Teamwork.
  • Decision making ability.
  • National Society and Customer Relations.
  • Creativity and Innovation.
  • Building trust.

Motivation:

  • Professional: Develop expertise in humanitarian and development program management—through participation in the full program management cycle: from planning to impact assessment. Deepen knowledge of international PMER standards (including BHA, IFRC, Sphere, CHS) and data protection practices that are in demand in the international humanitarian sector.
  • Career: The position opens prospects for advancement in analytics, data management or PMER. Experience of interacting with technical, programmatic and analytical teams, which builds interdisciplinary competencies. Ability to influence the quality of programmatic activities by ensuring data integrity.
  • Additional: Expand professional network by collaborating with branches, departments, international partners and donors. Access to internal and external training on data management, digital transformation, humanitarian analytics. Working in an organization with a high social mission, where the quality of data has a direct impact on the effectiveness of aid.

The Ukrainian Red Cross Society offers:

  • Interesting, diverse and multitasking work;
  • Employment in accordance with the Labor Code;
  • Timely payment of salary;
  • A friendly and close-knit team of like-minded people;
  • Unique experience in the largest public organization in Ukraine.

We aim to create a safe and inclusive environment at URCS that will provide all employees and volunteers, regardless of age, gender, ethnicity, religion, disability, or sexual orientation,  equal access to opportunities, protection of their dignity, and equal rights.

We are an employer with equal opportunities for all employees, including people with disabilities.

We do not discriminate in our recruitment and employment practices based on race, color, religion, gender, national origin, political affiliation, sexual orientation, gender identity, marital status, disability, genetic information, or age.

Sexual exploitation and abuse are prohibited in all forms. The organization implements a policy to prevent sexual harassment, sexual exploitation, and abuse, including in the workplace.

Location: Kyiv.

If you are interested in this position, please send your CV and Cover letter to vacancy@redcross.org.ua.

Due to many requests, we contact candidates who fully meet the vacancy’s requirements.