Фінансовий асистент

Фінансовий асистент

Товариство Червоного Хреста України (ТЧХУ) оголошує конкурс на посаду Фінансового асистента служби реагування на Надзвичайні ситуації.

Товариство Червоного Хреста України – найбільша гуманітарна організація України, яка одна з найперших реагує на всі надзвичайні ситуації в країні і надає допомогу тим, хто найбільше її потребує.

Відчуваєте, що можете зробити світ кращим? Приєднуйтесь до Товариства Червоного Хреста України:

Можливість творити добро: Допоможіть тим, хто цього потребує, і відчуйте натхнення від зробленого внеску.

Нові знання та навички: Пройдіть цікаві тренінги, станьте волонтером або співробітником і отримайте досвід, який стане у пригоді в житті.

Друзі та однодумці: Приєднуйтесь до команди небайдужих людей, які завжди готові прийти на допомогу.

Гордість за свої дії: Долучайтесь та відчуйтесь гордість за те, що ви – герой!

ТЧХУ – це тисячі людей по всій Україні, які щодня роблять світ кращим.

Головна мета створення посади: Забезпечення ефективного ведення онлайн систем обліку, контролю за використанням бюджетів та обробки первинної фінансової документації відповідно до встановлених процедур, а також підтримка автоматизації фінансових процесів через ERP-систему.

 Обов’язки:

  • забезпечення збору даних для контролю цільового використання коштів;
  • підготовка первинної документації для фінансових звітів;
  • забезпечення координацію з фінансистами проектів що підтримують діяльність Служби;
  • ведення онлайн систем фінансового обліку;
  • інші доручення керівника;
  • Участь у робочих зустрічах, нарадах згідно запитів;
  • Введення баз документів (загальне сховище, Браво-бібліотека та ін.);

Вимоги до кандидата:

  • Вища освіта (економічна);
  • Досвід роботи фінансовим асистентом від 1 року;
  • Рівень володіння англійською мовою – Basic;
  • Досвід роботи в бухгалтерських системах;
  • Знання програмного забезпечення MS Excel;
  • Навички роботи зі зведеними таблицями, базами даних Excel, використання електронної пошти та Інтернету, MS365 (Teams, Planner, Outlook тощо);
  • Підготовка первинних документів для бухгалтерського обліку та звітності;
  • Збір, оформлення та подання первинної документації згідно з установленими процедурами;
  • Ведення онлайн систем обліку та моніторинг використання бюджетів;
  • Підтримка бюджетування та фінансового планування, включно з оцінкою ризиків;
  • Забезпечення фінансової дисципліни та своєчасної звітності;
  • Контроль за отриманням і передачею фінансових документів;
  • Досвід комунікації з різними категоріями людей, тактовність та дипломатичність;
  • Співпраця та робота в команді;
  • Високий рівень самоорганізації та управління часом;

Товариство Червоного Хреста України пропонує:

  • Працевлаштування згідно КЗпП;
  • Своєчасну виплату заробітної плати;
  • Дружній і згуртований колектив однодумців;
  • Участь у тренінгах та семінарах в Україні та за її межами.

 

ТЧХУ є роботодавцем з рівними можливостями для всіх працівників, в тому числі для осіб з інвалідністю.

ТЧХУ не дискримінує у своєму виборі та працевлаштуванні на основі раси, кольору шкіри, релігії, статі, національного походження, політичної приналежності, сексуальної орієнтації, гендерної ідентичності, сімейного стану, інвалідності, генетичної інформації, віку.

Сексуальна експлуатація та наруга заборонені в усіх формах. Організація впроваджує політику запобігання сексуальним домаганням, сексуальній експлуатації та нарузі, в тому числі на робочому місці.

Постійне місце роботи: м. Київ, вул.Чикаленка, 30.

Випробувальний термін — 3 місяці.
Просимо надсилати резюме із зазначенням бажаного рівня зарплати та мотиваційний лист з позначенням посади на recruiter20@redcross.org.ua.

Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії.

*Надсилаючи свій відгук чи резюме на цю вакансію, Ви надаєте згоду компанії на обробку, зберігання та передачу третім особам наданих вами цією дією ваших персональних даних.