Провідний/-на фахівець/-чиня із зворотного зв’язку Сектору зворотного зв’язку
Національний комітет Товариства Червоного Хреста України (ТХЧУ) оголошує конкурс на посаду Провідного/ – ної фахівця/ – чині із зворотного зв’язку Сектору зворотного зв’язку Відділу залучення громад
Товариство Червоного Хреста України – найбільша гуманітарна організація України, яка одна з найперших реагує на всі надзвичайні ситуації в країні і надає допомогу тим, хто найбільше її потребує.
Відчуваєте, що можете зробити світ кращим? Приєднуйтесь до Товариства Червоного Хреста України:
- Можливість творити добро: Допоможіть тим, хто цього потребує, і відчуйте натхнення від зробленого внеску
- Нові знання та навички: Пройдіть цікаві тренінги, станьте волонтером або співробітником і отримайте досвід, який стане у пригоді в житті.
- Друзі та однодумці: Приєднуйтесь до команди небайдужих людей, які завжди готові прийти на допомогу.
- Гордість за свої дії: Долучайтесь та відчуйтесь гордість за те, що ви – герой!
ТЧХУ – це тисячі людей по всій Україні, які щодня роблять світ кращим.
Ціль посади: Забезпечення ефективної та безперервної роботи Сектору зворотного зв’язку шляхом заповнення вакансії головного фахівця з механізму зворотного зв’язку відповідального за організацію та адміністрування процесів збору, реєстрації, обробки, аналізу та передачі зворотного зв’язку, отриманого від громадян та отримувачів послуг допомоги на рівні Національного комітету ТЧХУ.
Посада передбачає забезпечення своєчасного реагування на запити та звернення відповідно до Політики зворотного зв’язку ТЧХУ, законодавства України, а також сприяє підвищенню прозорості, підзвітності та довіри до діяльності ТЧХУ з боку населення.
Провідний/ – на фахівець/ -чиня із зворотного зв’язку відіграє ключову роль у комунікації з відповідальними підрозділами, координує процес надання відповідей для підвищення якості програм та сервісів Товариства.
Критерії оцінювання результативності на посаді:
- Аналітичні навички: здатність аналізувати отриманий зворотний зв’язок, визначати ключові теми та проблеми.
- Якість комунікації та відповідей: чіткість, повнота та доброзичливий тон відповідей, що надаються запитувачам; грамотне складання текстів відповідей без орфографічних, стилістичних та фактичних помилок.
- Організаційні навички: здатність ефективно організовувати робочий процес, включаючи збір, обробку та реєстрацію зворотного зв’язку, а також підготовку звітів.
- Навички роботи з CRM-системами (базами даних)
- Вміння працювати в команді: здатність ефективно співпрацювати з іншими відділами та колегами для досягнення спільних цілей.
Основні обов’язки:
Основні обов’язки/Essential Tasks:
- Обробка письмових офіційних звернень від громадян, включаючи скарги, які надходять до ТЧХУ: їх належна реєстрація, перенаправлення, контроль за наданням вчасної офіційної відповіді у терміни, встановлені Законом України «Про звернення громадян» та прописаними в «Політиці зворотного зв’язку».
- Контроль отримання зворотного зв’язку з різних каналів зворотного зв’язку: електронна пошта, конверт, кобо-форми, документування та своєчасне надання відповіді.
- Перенаправлення звернень за відповідністю тематики до відповідних відділів або обласних організацій ТЧХУ.
- Комунікація зі співробітниками інших підрозділів Національного комітету Українського Червоного Хреста щодо розгляду звернень.
- Комунікація зі співробітниками інших підрозділів Національного комітету Українського Червоного Хреста щодо розгляду звернень.
- Контроль за терміном обробки зворотного зв’язку та, за потреби, нагадування відповідальним особам про вчасне надання відповіді.
- Співпраця та координація з міжрегіональними та обласними фахівцями щодо розгляду зворотного зв’язку.
- Забезпечення постійного обміну контактними даними між Національним комітетом та особами, відповідальними за реагування та збір зворотного зв’язку на регіональному рівні.
- Слідкування за оновленням інформації щодо програмної та проєктної діяльності, вчасним оновленням журналу поширених запитань та відповідей для надання актуальної інформації громадянам, що звертаються.
- Створення необхідних звітів на вимогу керівника.
- Сприяння та контроль внесення зворотного зв’язку до централізованої CRM-системи.
- Технічна підтримка та навчання регіональних фахівців в управлінні механізмами зворотного зв’язку
- Збереження таємниці персональних даних та конфіденційної інформації.
- Дотримання у своїй діяльності принципів Міжнародного Руху Червоного Хреста та Червоного Півмісяця, Статуту ТЧХУ, Кодексу поведінки ТЧХУ, політик, процедур та інших нормативних актів організації.
- Постійне ставлення до тих, хто дає відгуки, з повагою, ввічливістю та добротою.
Додаткові обов’язки:
- Організація закупівель необхідних для відділу Залучення громад та підзвітності товарно-матеріальних цінностей, складання плану закупівель.
- Забезпечення фахівців Відділу Залучення спільнот та відкритості необхідним обладнанням для здійснення діяльності.
- Організація робочого місця.
- Документальний супровід відряджень фахівців Відділу ЗСВ/CEA.
Загальні обов’язки:
- Вести активну роботу по досягненню цілей ТЧХУ.
- Дотримуватися принципів Червонохресного руху та працювати відповідно до них.
- Виконувати будь-які інші, пов’язані з роботою завдання та обов’язки за дорученням безпосереднього керівника.
Вимоги до кандидата:
- Вища освіта в галузі соціальних наук, комунікацій, управління або суміжних дисциплін.
- Мінімум 3 роки досвіду роботи в сфері управління зворотним зв’язком, комунікацій або громадських відносин.
- Досвід роботи з CRM-системами або базами даних буде перевагою.
- Досвід роботи в неурядових організаціях (НУО) або міжнародних гуманітарних структурах буде перевагою.
- Відмінні навички міжособистісного спілкування, комунікації та налагодження зв’язків; вміння будувати відносини з людьми на всіх рівнях організації.
- Навички ділового листування.
- Розвинені організаторські та виконавчі навички.
- Здатність швидко навчатися, уважність, відповідальність.
- Здатність опрацьовувати великі обсяги інформації.
- Вільне володіння усно та письмово українською мовою.
- Базове володіння англійською мовою (усно) буде перевагою.
- Відмінні комунікаційні навички.
- Співпраця та робота в команді.
- Співпраця з партнерами/підрядниками, місцевими організаціями.
- Вміння застосовувати нестандартні/інноваційні рішення в роботі.
- Навички побудова довіри.
Фактори мотивації:
Розвиток та навчання: Можливість постійного навчання та підвищення кваліфікації через тренінги та семінари, організовані ТЧХУ.
- Отримання глибоких знань у сфері управління зворотним зв’язком, комунікацій та громадських відносин.
- Технічні навички: Розвиток навичок роботи з CRM-системами, базами даних, а також з Excel та Power BI для аналізу даних.
- Тренінги та семінари: Участь у навчальних заходах, що проводяться ТЧХУ, для підвищення професійної компетенції.
- Технічна підтримка: Отримання необхідної технічної підтримки для ефективного виконання обов’язків.
Кар’єрні:
- Міжнародні контакти: Можливість співпраці з міжнародними гуманітарними структурами та НУО, що сприяє розширенню професійної мережі.
- Взаємодія з фахівцями: Співпраця з регіональними та міжрегіональними фахівцями, що допомагає встановити корисні професійні зв’язки.
Товариство Червоного Хреста України пропонує:
- Працевлаштування згідно КЗпП;
- Своєчасну виплату заробітної плати;
- Дружній і згуртований колектив однодумців;
- Приєднуйтеся до нашої команди та зроби свій вклад у розвиток гуманітарних ініціатив за допомогою цифрових інновацій!
Ми маємо на меті створити в ТЧХУ безпечне та інклюзивне середовище, яке забезпечить усім співробітникам, волонтерам незалежно від віку, статі та гендерної приналежності, етнічного походження, релігії, наявності інвалідності, сексуальної орієнтації рівний доступ до можливостей, захист їх гідності та рівність прав.
Ми є роботодавцем з рівними можливостями для всіх працівників, в тому числі для осіб з інвалідністю.
Ми не дискримінуємо у своєму виборі та працевлаштуванні на основі раси, кольору шкіри, релігії, статі, національного походження, політичної приналежності, сексуальної орієнтації, гендерної ідентичності, сімейного стану, інвалідності, генетичної інформації, віку.
Сексуальна експлуатація та наруга заборонені в усіх формах. Організація впроваджує політику запобігання сексуальним домаганням, сексуальній експлуатації та нарузі, в тому числі на робочому місці.
Постійне місце роботи: м. Київ.
Випробувальний термін — 3 місяці.
Просимо надсилати резюме із зазначенням бажаного рівня зарплати та мотиваційний лист з позначенням посади на vacancy@redcross.org.ua.
Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії.