Конкурс на посаду психолога-оператора лінії підтримки «Давай поговоримо» у місті Маріуполь

Національний комітет Товариства Червоного Хреста України оголошує конкурс на заміщення вакантної посади «психолог-оператор» лінії підтримки «Давай поговоримо» у місті Маріуполь

Мінімальні вимоги:

  1. Вища освіта в галузі психології та відповідний рівень надання психологічних консультацій.
  2. Не менше п’яти років відповідного професійного досвіду.
  3. Відмінні комунікативні навички.
  4. Здатність впоратися з фізичними труднощами та готовність працювати додаткові години в умовах обмеженої інфраструктури; стійкість до стресових ситуацій.
  5. Здатність та готовність працювати як член команди, з людьми різного культурного та релігійного походження, різної статі та різних політичних поглядів, зберігаючи неупередженість та об’єктивність.
  6. Вміння працювати з програмами Microsoft Excel, Windows, Outlook включаючи написання листів та використання інструментів онлайн-зв’язку.
  7. Досвід роботи з населенням у кризових ситуаціях.
  8. Бажано досвід роботи на телефоні довіри чи у службі екстреної психологічної допомоги.
  9. Вміння готувати та оформлювати звітність.

Загальні обов’язки та завдання:

  • Проводити психологічне консультування осіб, які є працівниками медичних установ, соціальних служб, військовослужбовці, ветерани АТО та ООС за допомогою телефонного зв’язку.
  • У процесі консультування надавати психологічну підтримку, виходячи із запиту та актуального емоційного стану особи, яка звернулася.
  • В разі необхідності перенаправляти осіб, які звернулись на телефонну лінію, до відповідних установ та інституцій через надання їм відповідної контактної інформації.
  • Надавати дистанційну підтримку постраждалому населенню через вислуховування, з метою підтримання у подоланні страхів.
  • Під час спалаху COVID-19 надавати емоційну підтримку робітникам будь-яких установ та організацій, що постраждали від епідемії, тощо.
  • Формувати та оформляти базу даних бенефіціарів.
  • Інформувати абонентів за їх актуальними питаннями.
  • Надавати підтримку абонентам в нестабільному емоційному стані.
  • Обробляти дані, отримані від клієнта.
  • Інформувати населення про номери гарячих ліній з питань вакцинації.
  • Приймати участь у PDM.
  • Поширювати інформацію щодо роботи лінії підтримки.
  • Здійснювати пошук контактів та створювати телефонну базу даних для перенаправлення бенефіціарів.
  • Консультувати абонентів з питань організації переміщення через КПВВ.
  • Надавати населенню психосоціальну підтримку у кризових ситуаціях.
  • Консультувати абонентів з питань роботи банку одягу та питань роботи міських організацій ТЧХУ.
  • Надавати послуги з пошуку інформації щодо COVID-19, реагування властей на її подолання, в тому числі вакцинації.
  • Надавати кількісні та якісні дані для щомісячної звітності.
  • Оформлювати звіти згідно вимог та визначеного плану роботи.

Місце роботи: м. Маріуполь

Просимо направляти резюме та супровідний лист з позначенням посади та бажаним рівнем заробітної плати за наступною адресою vacancy@redcross.org.ua  до 17.09.2021 р.

Конкурс відбуватиметься у два етапи:

(1) оцінка резюме та мотиваційних листів;
(2) співбесіди з кандидатами, запрошеними за результатами першого та другого етапів.

Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії.