Оголошуємо конкурс на посаду головного фахівця відділу з документообігу (архіваріуса)

Національний комітет Товариства Червоного Хреста України оголошує конкурс на посаду головного фахівця відділу з документообігу (архіваріуса)

Мінімальні вимоги до кандидата:

середньо-спеціальна, вища освіта;
досвід роботи в громадських організаціях, не менше 1-го року;
досвід роботи в проектній діяльності;
Знання законодавства та правил з діловодства;
хороші навички підготовки документів, увага до деталей;
відмінні навички роботи з комп’ютером (Word, Excel, бази даних, електронна пошта);
Грамотна усна і письмова мова (українська), знання англійської буде перевагою;
Досвід роботи з внутрішніми нормативними і розпорядчими документами;
Редакторські навички;
Володіння MS Office, Outlook;
здатність швидко навчатися, уважність;
здатність справлятися зі стресом та працювати під тиском часу;
дотримання основоположних принципів Міжнародного руху Червоного Хреста і Червоного Півмісяця;
дотримання принципу конфіденційності інформації.

Особисті якості:

вміння організувати роботу, оперативність, добра пам’ять, комунікабельність, відповідальність, старанність, обов’язковість, активна життєва позиція.

Основні обов’язки:

збереження, обробка та систематизація нормативно-правової бази ТЧХУ в електронному та паперовому вигляді;
проводити перевірку актуальності нормативно-правових документів;
удосконалення процесу оформлення, публікації та реєстрації рішень керівних органів ТЧХУ;
участь у розробці нормативно-правових документах ТЧХУ;
розробка номенклатури справ, шифрування одиниці зберігання та ведення роботи по створенню довідкового апарата;
збір та збереження рішень керівних органів обласних організацій ТЧХУ та їх архівація;
організаційно-технічний супровід проведення засідань керівних органів Товариства та інших заходів у рамках організаційного розвитку Товариства в он-лайн та оф-лайн режимах;
супровід закупівельних процедур для заходів по організаційному розвитку Товариства;
надавати методичну та консультативну допомогу  обласним і місцевих організаціям, збір запитів та надання відповідей щодо питань нормативно-правової бази ТЧХУ;
здійснення роботи по веденню архівної справи (відбору, впорядкування, комплектування, зберігання документів, прийнятих до архіву).

Умови:

повний робочий день;
можливість приєднатися до Місії зі сторічною історією та стати членом міжнародної спільноти;
можливість кар’єрного росту, навчання та розвиток за напрямком.

Постійне місце роботи: офіс м. Київ, випробувальний термін – 3 місяці.

Просимо направляти резюме та супровідний лист з позначенням посади за наступною адресоюvacancy@redcross.org.ua до 31.07.2021.

Конкурс відбуватиметься у два етапи:

(1) оцінка резюме та мотиваційних листів

(2) співбесіди з кандидатами, запрошеними за результатами першого етапу.

Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії.