Червоний Хрест вперше стартував на краудфандинговій платформі Спільнокошт для створення «Клубу активного довголіття»

Червоний Хрест України вперше запустив на краудфандинговій платформі Спільнокошт інформаційну кампанію збору коштів на підтримку проєкту «Клуб активного довголіття» у смт. Комишуваха Попаснянського району Луганської області .

Про його створення вже давно мріють літні самотні люди, які проживають за 5 км від лінії розмежування – в смт. Комишуваха, і для яких дуже важливе спілкування та активна діяльність.

Основна мета клубу – підтримка самотніх людей похилого віку, організація їх дозвілля та навчання корисним навичкам на різних тренінгах. Все це сприятиме покращенню їхнього психоемоційного стану та в цілому згуртує громаду.

В прифронтовому селищі сьогодні проживає 980 осіб. Більшість мешканців — люди поважного віку. Тому їм вкай необхідно створення справжнього креативного простору для втілення творчих ініціатив усієї громади.

Для реалізації проєкту необхідно зібрати на краудфандинговій платформі Спільнокошт – 122 524 грн протягом 60 днів.
Щоб підтримати проєкт, достатньо пройти за активним посиланням крауфандингової платформи https://biggggidea.com/project/klad-skarbiv-lyudsko-dobroti/ та зробити внесок на розвиток клубу.

Для ТЧХУ це новий спосіб залучення ресурсів, але саме завдяки народній підтримці ми залучаємо громадськість до спільного вирішення соціально важливих проблем громади.

Довідково!

Давайте розберемося детальніше що таке краудфандинг.

Громадське фінансування, англійською краудфандинг – це добровільне об’єднання ресурсів людей, як правило через Інтернет-мережу, аби підтримати зусилля інших людей, організацій або проєктів. Завдяки такій системі взаємодії з громадськістю – проєкти підтримуються активістами та спільними зусиллями вирішують певні соціальні проблеми.

Як працює краудфандинг?

  • Створюється презентація проєкту, яку розміщують на краудфандинговій платформі, наприклад на https://biggggidea.com/
  • Далі розпочинається активне залучення кола друзів, знайомих до підтримки проєкту через поширення новини в Інтернеті. Таким чином залучаються ресурси для реалізації проєкту.
  • Кампанія збору коштів триває 45-60 днів, якщо проєкт зібрав необхідні кошти – реалізується. Якщо ж до дедлайну закінчення збору підтримки необхідна сума не зібрана, рахунок обнуляється, а кошти повертаються спонсорам. Якщо збирається 50% від вартості проєкту – приймається рішення про гнучке фінансування.

Отже, простим методом переказу незначної суми від небайдужих людей швидко збираються потрібні ресурси, які і реалізовують ідею проєкту.

Чим цей спосіб актуальний?
Один з дієвих інструментів залучення ресурсів для реалізації соціально важливих проєктів – є система народного фінансування. В Україні він впроваджується вже понад 10 років. Експерти вважають, що краудфандинг – це мобілізація підтримки і монетизація довіри людей.

Чим це допоможе Червоному Хресту України?
Це новий спосіб фандрейзінгу, який допоможе втілити в життя більше соціальних проєктів. Завдяки взаємодії з громадськістю на довірі й прозорості ми реалізовуватимемо проєкти для підтримки вразливих верств населення.

Як це допоможе тобі?
Ти станеш частиною соціально активної спільноти, яка витратить незначну суму, але внесе свій вклад для вирішення соціальної проблеми. А ще, залежно від розміру внесеної суми на підтримку проєкту, ти можеш отримати тематичні бонуси, публічну подяку чи сувеніри.

Тож, краундфайдинг – це твоя підтримка соціальних проєктів, твій ресурс для вирішення соціальних проблем!

Ти підтримуєш – ми реалізуємо!